dinsdag 11 maart 2014

Because i want to be Happy :)

Een Winterdip wie kent het niet?
Je bent moe en voelt je ziek, je bent chagrijnig
je wil het liefst de hele dag in je bed blijven.
Iedereen heeft het weleens gehad!

Meestal komt het door:
s'morgens donker
koud (regen?)
mensen om je heen
veel gevoeliger
s'avonds vroeg donker
niet genoeg licht
minder buiten spelen of buiten sport

Maar wat kun je der nou eigenlijk tegen doen?
deze dingen gelden trouwens ook als je je dag
niet hebt of je bent chagrijnig.


Glimlach naar elke persoon die je tegenkomt.
of zet eens een grote nep lach op voel je je zelf
een stuk vrolijker let maar op!
ga naar buiten! hoe meer zonlicht je krijgt hoe
beter ook al is het ijskoud, je kan toch met je
hondje spelen of een stuk gaan fietsen!
Ga sporten dan maak je pret stofjes aan in je lijf
doe eens gek en teken een paar leuke, gekke, Blije:) of
grappige cartoon poppetjes
Luister vrolijke muziek bij sommige helpen
zielige liedjes maar ik voel me dan juist verdrietiger
schrijf een heel zelfmedelijden verhaal in je dagboek
lees een leuk boek of tijdschrift!
ga met vriendinnen iets afspreken! :)
 sms met je geheimen lover of je vriendje

kortom genoeg redenen om jezelf eens op te vrolijken
helpt dit allemaal niet?
ga naar je moeder praat met haar en ga oscillococcinum
halen dat kun je bij elke drogisterij halen en je kunt het
wel tien keer per dag nemen want het is natuurlijk
 het zorgt er voor dat je je niet zo ziek voelt
dit waren mijn tips!
ik hoop dat ze hielpen!
gelukkig is het weer bijna lente!
ik heb er nu al zin in :) !!!!
x


Geen opmerkingen:

Een reactie posten